Avustimme Larsen & Co Tilitoimisto Oy:ta pörssiyhtiö Talenom Oyj:n ostaessa sen liiketoiminnan. Kauppahinta on miljoona euroa, josta 300 000 euroa maksetaan Larsen & Co Tilitoimisto Oy:lle suunnatussa osakeannissa merkittävillä Talenom Oyj:n uusilla osakkeilla.

Larsen & Co Tilitoimisto Oy on auktorisoitu, vuonna 1994 perustettu helsinkiläinen tilitoimisto, jonka 17 hengen henkilökunta palvelee yritysasiakkaita.

Yhtiön pääosakas Markku Larsen kiittelee itsensä ja muiden yhtiön osakkaiden puolesta Bird & Birdin neuvonantoa sekä osakas Katia Dunckeria upeasta, suoraviivaisesta, mutta tarkasta ja arvokkaasta työstä. Toimeksiannon parissa työskenteli myös Bird & Birdin Helsingin toimiston verotiimin vetäjä, osakas Sami Tuominen.

Larsen toteaa myös Talenomin julkaisemassa tiedotteessa uskovansa, että tässä yrityskaupassa "asiakkaat ja henkilökunta saavat uuden kodin, jossa asiakkaat, osaaminen ja henkilöstö ovat keskiössä."

Larsen & Co Tilitoimisto Oy:n ostanut Talenom on vuonna 1972 perustettu tilitoimisto, joka tarjoaa asiakkailleen tilitoimisto- ja muita asiantuntijapalveluja. Yhtiöllä on myös mm. omaa ohjelmistokehitystä.

Onnittelemme osapuolia lämpimästi onnistuneesta kaupasta!

Bird & Bird avusti Mrec IM:ää kehityshankkeessa

maalisk. 14 2024

Bird & Bird avusti Slättöä Helsingin keskustassa sijaitsevan toimistokiinteistön ostossa

helmik. 01 2024