Bird & Bird avaa edustustoimiston San Franciscossa

Kansainvälinen asianajotoimisto Bird & Bird avaa tänään ensimmäisen Yhdysvaltojen edustustoimistonsa Kaliforniaan, San Franciscon keskustaan.

Uusi toimisto keskittyy rakentamaan yrityksen toimintaa Yhdysvalloissa. Toimiston kautta paikalliset asiakkaat saavat muiden maiden lainsäädäntöön liittyvää oikeudellista neuvontaa kätevästi omalla aikavyöhykkeellään. Bird & Birdin uusi toimisto Yhdysvalloissa helpottaa myös yhteistyön koordinointia paikallisten asianajotoimistojen kanssa.

Bird & Bird palvelee maailman innovatiivisimpia yrityksiä niiden kansainvälisissä toiminnoissa Euroopassa, Lähi-idässä, Aasiassa ja Tyynynmeren alueella. Yritys on avustanut yhdysvaltalaisia yrityksiä lukuisissa liiketoiminnan laajentamista Yhdysvaltojen ulkopuolelle koskevissa toimeksiannoissa muun muassa riitojen ratkaisussa, yrityskaupoissa, immateriaalioikeuksiin, tietosuojaan ja työoikeuteen liittyvissä kysymyksissä sekä liiketoiminnan uudelleenjärjestely- ja muutosprojekteissa. Bird & Birdin asiakkaisiin kuuluu yli 50 % yhdysvaltalaisen Fortune 500 -talouslehden listaamista top 100 -yrityksistä, jotka toimivat useilla eri toimialoilla.

Osakas, Bird & Birdin kansainvälisen corporate-ryhmän toinen vetäjä Stefano Silvestri Milanon toimistosta ja immateriaalioikeus-ryhmän osakas Nick Aries Lontoon toimistosta ovat siirtyneet San Franciscoon johtamaan uutta toimistoa. Heidän joukkoonsa liittyy myös Bird & Birdin uusi Tech & Comms -osakas Kai Westerwelle, joka on toiminut ennen siirtymistään Bird & Birdille Taylor Wessingin Yhdysvaltojen ryhmän toisena vetäjänä vuodesta 2014 lähtien.

Bird & Birdin toimitusjohtaja David Kerr kommentoi: "San Franciscon toimiston avaaminen jatkaa Bird & Birdin jännittävää kasvun vuotta. Aiemmin tänä vuonna teimme yhteistyösopimuksen kiinalaisen AllBright-yrityksen kanssa, ja liikevaihtomme on kasvanut 11 prosentilla.

Yrityksemme visiona on olla maailman paras asianajotoimisto organisaatioille, joiden toimintaa teknologia ja digitaalinen maailma muuttavat jatkuvasti. Visiomme toimii yhteydessä siihen, että olemme sijoittuneet niihin maailmanosiin, joissa innovatiivisuudella, teknologialla ja immateriaalioikeuksilla on merkittävä rooli.

Yhdysvaltalaiset yritykset kohtaavat merkittäviä haasteita kansainvälisessä sääntelyssä niiden laajentuessa tai siirtäessään liiketoimintaa Eurooppaan, Aasiaan ja Tyynenmeren alueelle. Yhdysvalloissa sijaitsevan toimiston avulla olemme lähempänä asiakkaitamme kun ne kohtaavat näitä muutoksia."

Osakas, San Franciscon toimiston toinen vetäjä Nick Aries kommentoi:"Stefano, Kai ja minä odotamme innolla jalkautumista paikalliselle alueelle ja mahdollisuutta työskennellä entistä lähemmin yritysten kanssa, joiden toimintaa ohjaavat erilaiset innovaatiot."

Lue englanninkielinen lehdistötiedote tästä.

Bird & Bird avusti Mrec IM:ää kehityshankkeessa

maalisk. 14 2024

Bird & Bird avusti Slättöä Helsingin keskustassa sijaitsevan toimistokiinteistön ostossa

helmik. 01 2024