Uusi nimitys 1.11.2018 lukien

Asianajotoimisto Bird & Bird on nimittänyt asianajaja Jutta Niemisen Counseliksi 1.11.2018 lukien. Nimitys tehtiin osana Asianajotoimisto Bird & Birdin kansainvälistä nimityskierrosta, jossa nimitettiin yhteensä kolme uutta osakasta ja kahdeksan uutta Counselia.

Jutta Nieminen toimii työoikeusasiantuntijana toimistomme Employment-ryhmässä. Jutalla on vankka, yli 13 vuoden asiantuntijakokemus työoikeuteen liittyvistä toimeksiannoista. Jutta avustaa kotimaisia ja ulkomaisia asiakkaitamme kaikissa työsuhteisiin liittyvissä kysymyksissä, kuten esimerkiksi työ- ja johtajasopimusten laatimisessa ja päättämisessä, yhteistoimintaneuvotteluiden ja työvoiman vähennysten suunnittelussa ja toteutuksessa, lähetettyjä työntekijöitä ja työelämän tietosuojaa koskevissa asioissa, työntekijöitä koskevien toimintaohjeiden kommentoinnissa ja käyttöönotossa, työehtosopimuksiin liittyvissä kysymyksissä. Jutta avustaa myös säännöllisesti erilaisissa yritysjärjestelyihin liittyvissä työoikeudellisissa toimeksiannoissa ja toimii myös useiden asiakasyritystemme HR:n tukena heidän päivittäiseen työhön liittyvissä työoikeudellisissa kysymyksissä.

Kansainvälisen nimityskierroksen nimet löydät kokonaisuudessaan täältä.

Bird & Bird edusti Sponosa Group Oy:tä sen ostaessa Airfil Oy:n

huhtik. 24 2024

Asianajaja Risto Sipilälle laamannin arvonimi

huhtik. 22 2024