Uusia Counsel-nimityksiä Bird & Birdillä

Asianajotoimisto Bird & Bird on nimittänyt asianajaja Ville Kivistön Senior Counseliksi 1.9. lukien. Lisäksi syyskuun alussa nimitettiin Counseleiksi toimistomme kolme muuta kokenutta asianajajaa: Tuukka Korhonen, Tomi Luukkainen ja Mikael Nuotto.

Ville Kivistö toimii asianajajana toimistomme Riitojen ratkaisu -ryhmässä ja on erikoistunut vaativiin rikosoikeudenkäynteihin ja taloudellisten väärinkäytösten sekä lahjonnan torjuntaohjelmiin. Aiemmin Ville on työskennellyt asiantuntijana tunnetussa kansainvälisessä tilintarkastus- ja konsulttiyrityksessä, jossa hän keskittyi erityistarkastuksiin ja taloudellisten väärinkäytösten ja lahjonnan torjuntaohjelmiin. Lisäksi hän on aiemmin työskennellyt usean vuoden ajan poliisin talousrikosyksikössä tutkinnanjohtajana sekä rikoshyödynjäljittämisryhmän päällikkönä.

Tuukka Korhonen toimii asianajajana toimistomme Kiinteistöt ja rakentaminen -ryhmässä. Hän on erikoistunut kattavasti kiinteistö- ja rakennusalan juridiikan eri osa-alueisiin kuten kiinteistötransaktioihin ja niiden rahoituskysymyksiin sekä kiinteistöjen kehityshankkeisiin. Lisäksi hän avustaa asiakkaitamme monipuolisesti yritysjärjestelyihin ja yhtiöoikeuteen liittyvissä asioissa.

Tomi Luukkainen on kokenut Työoikeus-ryhmämme asianajaja. Hän toimii laajasti työoikeudellisten toimeksiantojen parissa, mukaan lukien yritysjärjestelyihin liittyvät työoikeudelliset asiat, työsopimukset, työehtosopimuksiin liittyvä neuvonta, työturvallisuus, yhteistoimintamenettelyt, työntekijöiden ja johdon palkitsemisjärjestelmät sekä työperäinen maahanmuutto. Tomilla on myös kattava kokemus oikeudenkäynneistä ja riitojen ratkaisusta.

Mikael Nuotto on toimistomme Teknologia ja telekommunikaatio (Tech & Comms) -ryhmässä työskentelevä, kattavan kokemuksen toimialalta omaava asianajaja. Hän on erikoistunut korkean teknologian kaupallisiin sopimuksiin, IT-juridiikkaan, immateriaalioikeuteen sekä yritysjärjestelyihin. Mikael on työskennellyt aikaisemmin muissa asianajotoimistoissa sekä IT- ja tietoliikennealalla toimivissa yrityksissä, minkä lisäksi hän on suorittanut LL.M. -tutkinnon (UC Berkeley), erikoistumisalueinaan Law and Technology sekä Business Law.

Bird & Birdin Suomen toimiston toimitusjohtaja Jaakko Hietala kommentoi: "Kaikki nyt nimitetyt asiantuntijamme ovat jo usean vuoden ajan tehneet ammattitaidolla ja laadusta tinkimättömällä asenteella työtä asiakkaidemme parissa. Olemme iloisia, että saamme jatkossakin tarjota asiakkaillemme osaamista, joka on sekä Suomen mittapuulla että kansainvälisessä vertailussa huippuluokkaa. Haluamme myös onnitella lämpimästi Villeä, Tuukkaa, Tomia ja Mikaelia nimitysten johdosta!"

Bird & Bird avusti Mrec IM:ää kehityshankkeessa

maalisk. 14 2024

Bird & Bird avusti Slättöä Helsingin keskustassa sijaitsevan toimistokiinteistön ostossa

helmik. 01 2024