Joulukorttivaramme lahjoitetaan tänäkin vuonna avustustyöhön

Olemme halunneet erityisesti joulun alla aina muistaa myös niitä, jotka yhteiskunnassamme eniten tarvitsevat tukea ja apua. Tänä vuonna kohteeksemme valikoitui henkilökunnan äänestyksessä Tukikummit-säätiö, joka kerää varoja syrjäytymisvaarassa oleville nuorille. Suomessa on arvioiden mukaan yli 60.000 lasta ja nuorta, jotka ovat vaarassa pudota pois harrastuksista ja kaveriporukoista perheen taloudellisen tilanteen vuoksi. Tukikummit-säätiön kautta varat menevät 100% lyhentämättöminä tukea tarvitseville perheille. Säätiö toimii vapaaehtoisten avulla sekä nollakustannuksin. Näin jokainen lahjaksi saatu euro menee suoraan siihen tarkoitukseen, johon se on lahjoitettu.

Yhteistyömme Tukikummien kanssa jatkuu eri tavoin myös joulun jälkeen. Olemme iloisia saadessamme olla mukana tässä tärkeässä työssä! Tukikummien toimintaan voit tutustua täällä: http://www.tukikummit.fi/

News

Asianajaja Risto Sipilälle laamannin arvonimi

huhtik. 22 2024