Bird & Bird modtager flotte rankings i Legal500 EMEA 2018

16 april 2018

Det internationale juridiske opslagsværk The Legal 500 har udgivet deres årlige ranking i 2018-udgaven af EMEA. Bird & Bird har den bedste ranking, nemlig tier 1, i hele 34 specialer indenfor blandt andet Information technology, Intellectual property og Healthcare & Life Sciences. Derudover er Bird & Bird anbefalet i yderligere 103 juridiske specialer.

Anerkendelse indenfor nye specialer

Bird & Birds rankings er samlet set forbedret på 23 områder, og vi er anerkendte indenfor 17 nye specialer sammenlignet med sidste år. I Danmark er Bird & Bird for første gang blevet anerkendt indenfor Media and Entertainment, hvor vi de seneste år har rådgivet klienter om tv, film, musik og spil. Det danske team opnåede således en tier 3 ranking.

Flere af Bird & Birds advokater er ligeledes blevet fremhævet for deres individuelle ekspertise i Legal500 EMEA 2018. 34 advokater er udpeget som "Leading lawyers", mens 16 er udvalgt som "Next Generation lawyers". I Danmark er både Nicolai Dragsted og Martin von Haller udpeget som førende eksperter indenfor Information technology.

> Se alle Bird & Birds rankings