Ledelsesændringer i Danmark

05-2018

Casper Moltke-Leth (Partner i Corporate) er pr. 1. maj 2018 udpeget som ny Head of Country i Danmark sammen med Peter Dann Jørgensen (Partner i Udbud), der indtræder som Co-Head of Country.

Jesper Langemark stopper derfor efter fem år som Head of Country i Danmark for i stedet at fokusere på at tage det danske Tech & Comms team til helt nye højder.

Ændringerne markerer starten på en ny fase i udviklingen af vores danske Bird & Bird kontor. Det nye ledelsesteam, som også inkluderer Nordiske COO Nathalie Blicher Danielsen, får ansvaret for implementeringen af en ambitiøs strategi, som omfatter et større fokus på internationalt arbejde på tværs af lande, endnu bedre samarbejde med vores nordiske team og videreudvikling af vores allerede stærke ry for exceptionel service til vores klienter.

"Jeg er beæret over at indtræde i rollen som Head of Country i Danmark og glæder mig til at bygge videre på den vækst, der blev opnået under Jespers ledelse. Det bliver en spændende tid i den strategiske udvikling af Bird & Bird i Danmark. Vi kommer til at lægge stor vægt på at styrke vores internationale tilgang og udvikle vores services for at sikre, at vi kan levere branchens bedste service til klienterne. Vores team i Danmark er vokset markant gennem de seneste år, hvilket også har medført et øget fokus på ledelse. Ledelsesteamet og jeg ser frem til de kommende udfordringer og til endnu et vellykket kapitel i Bird & Bird Danmarks historie," udtaler Casper Moltke-Leth.

Jori Taipale, Head of Nordic Region, tilføjer: "Bird & Bird har en unik position på det nordiske marked takket være vores stærke tilstedeværelse i Danmark, Finland og Sverige samt vores stærke ry for service. Jeg vil gerne takke Jesper, og jeg ser frem til at samarbejde med det nye ledelsesteam i Danmark, så vi kan bygge videre på denne succes og forstærke båndene endnu mere mellem vores nordiske kontorer."

Management changes in Denmark

Det nye ledelsesteam i Danmark.
Fra venstre: Peter Dann Jørgensen, Nathalie Blicher Danielsen og Casper Moltke-Leth.