World Tax 2017 julkaistu

Toimistomme Vero-ryhmä on saanut jälleen kansainvälistä tunnustusta. Maailmanlaajuisesti vero-oikeudellisia palveluita arvioivan World Tax -julkaisun vuoden 2017 painos ilmestyi marraskuun alussa. Vuonna 2015 perustettu ja sen jälkeen merkittävästi kasvanut toimistomme vero-praktiikka listattiin maan johtavien vero-oikeusasiantuntijaryhmien joukkoon. Vero-ryhmämme vahvuuksista nostettiin esille erityisesti kansainvälinen palvelutarjonta sekä palveluiden korkea laatu. Ryhmän osaaminen listattiin jo aiemmin syksyllä ilmestyneissä International Tax Review ja World Transfer Pricing julkaisuissa Suomen johtavien palveluntarjoajien joukkoon.

Vero-oikeusryhmämme on osa Bird & Birdin kansainvälistä Tax-ryhmää, johon kuuluu yli 60 kansainvälistä vero-oikeuden asiantuntijaa. Ryhmän jäsenet tarjoavat vero-oikeudellista neuvonantoa kaikilla verotuksen osa-alueilla ja he toimivat tiiviissä yhteistyössä muiden praktiikkaryhmiemme asiantuntijoiden kanssa.

Bird & Bird avusti Mrec IM:ää kehityshankkeessa

maalisk. 14 2024

Bird & Bird avusti Slättöä Helsingin keskustassa sijaitsevan toimistokiinteistön ostossa

helmik. 01 2024