Whos Who Legal Labour and Employment 2015 julkaistu

12 elokuuta 2015

Arvostettu kansainvälinen Who's Who Legal: Labour & Employment on julkaissut vuoden 2015 lakimieslistauksen. Vuosittain ympäri maailmaa tehtävän laajan tutkimuksen tuloksena julkaisuun valitaan maittain alansa parhaimmistoa edustavat asiantuntijat. Suomen osalta vuoden 2015 listaukseen ylsi yhteensä seitsemän lakimiestä, mukaan lukien Bird & Birdin asianajajat Maisa Nikkola ja Teea Kemppinen.

Asianajaja, osakas Maisa Nikkola vetää Suomessa työoikeusryhmäämme ja toimii Asianajajaliiton nimittämän työoikeudellisen asiantuntijaryhmän jäsenenä. Hänellä on mittava kokemus työsuhteisiin liittyvästä oikeudellisesta neuvonnasta ja oikeudenkäynneistä. Useat kansainväliset asianajopalveluita arvioivat hakemistot ovat Who's Who Legalin lisäksi arvioineet Maisan yhdeksi Suomen parhaista työoikeuden asiantuntijoista. The Best Lawyer myönsi hänelle "The Lawyer of The Year 2014" -tunnustuksen työoikeudessa.

Työoikeuteen erikoistunut asianajaja Teea Kemppinen on myös tunnettu vahvasta ammatillisesta osaamisestaan. Teea hoitaa laaja-alaisesti kaikkia työ- ja virkasuhteisiin liittyviä asioita. Hänellä on lisäksi runsaasti kokemusta riitojen ratkaisusta ja oikeudenkäynneistä. Teea on myös arvostettu ympäristöjuridiikan asiantuntija ja toimii jäsenenä Asianajajaliiton nimittämässä ympäristöoikeuden asiantuntijaryhmässä.

Who's Who Legal: Labour & Employment 2015 julkaisun tulokset voi lukea kokonaisuudessaan täältä.