Jesper Nevalainen vetämään Bird & Birdin Tech & Comms -ryhmää

02 syyskuuta 2015

Asianajaja, osakas Jesper Nevalainen on aloittanut 1.9.2015 Asianajotoimisto Bird & Bird Oy:n Tech & Comms -asiantuntijaryhmän uutena vetäjänä.

Jesper aloitti toimiston lakimiehenä vuonna 2006 ja kutsuttiin osakkaaksi vuonna 2012. Hän on erikoistunut kaupallisiin sopimuksiin erityisesti teknologia-sektorilla ja on myös haastavien ulkoistusprojektien ja avoimen lähdekoodin lisensoinnin tunnettu asiantuntija. Useat kansainväliset, asianajoalaa arvioivat hakemistot, kuten Chambers and Partners, Legal 500, Who's Who Legal ja The Best Lawyers ovat vuosien ajan sijoittaneet Jesperin Suomen johtavien IT- ja teknologiajuristien joukkoon.

"Olen erittäin motivoitunut ja innostunut kehittämään seitsemänhenkistä teknologia ja kommunikaatio -toimialoihin erikoistunutta tiimiämme, jonka asiantuntemus on sekä kotimaassa että kansainvälisestikin tunnustetusti huipputasoa", Jesper Nevalainen kommentoi. "Mittava kokemuksemme sekä ohjelmistotoimittajien että teknologian loppukäyttäjien avustamisesta, asiantuntijoidemme juridinen asiantuntemus ja kansainvälinen verkostomme ovat tiimimme tunnusmerkit. Niistä muodostuu se palvelun korkea laatu, jota meiltä on totuttu odottamaan, ja jota tulemme tarjoamaan asiakkaillemme myös jatkossa", Nevalainen jatkaa.