IFLR1000 2016 julkaistu - Bird & Birdin Jori Taipaleelle ja Matti Ylä-Monoselle Leading Lawyer –tunnustukset

14 lokakuuta 2015

IFLR1000 2016 Corporate & Finance -julkaisussa arvioitiin Bird & Birdin oikeudelliset palvelut Suomen parhaimpien joukkoon. Bird & Bird listattiin johtavien palveluntarjoajien joukkoon M&A, Banking & Finance ja Capital markets -kategorioissa.

Lisäksi asianajaja, toimitusjohtaja Jori Taipale ja asianajaja, osakas Matti Ylä-Mononen nimettiin alojensa johtaviksi asiantuntijoiksi Leading Lawyes –tunnustuksella: Jori nimettin Leading Lawyeriksi pankki- ja rahoitusalan, kilpailuoikeuden että pääomasijoittamisen kategorioissa. Matti sai vastaavan tunnustuksen yritysjärjestelyt ja yhtiöoikeus sekä pääomasijoittaminen kategorioissa.

IFLR1000-julkaisu luokittelee vuosittain maailman johtavat liikejuridiikkaan ja rahoitukseen keskittyneet asianajotoimistot eri alueilta ja oikeudenaloilta. IFLR1000 2016 Corporate & Finance -julkaisun tulokset ovat nähtävillä kokonaisuudessaan verkkosivustolla www.IFLR1000.com.