Bird & Birdille neljä uutta Counselia

31 elokuuta 2015

Bird & Bird on nimittänyt 1.9.2015 lukien Counseliksi seuraavat asianajajat: Tiina Hakri, Teea Kemppinen, Mikko Luukkonen ja Jarno Sulasalmi.

Asianajaja Tiina Hakri on toimistomme Työoikeus-ryhmän jäsen ja erikoistunut työoikeuteen, sosiaaliturva-asioihin sekä henkilöverotukseen. Hänellä on laaja-alainen kokemus työoikeudellisten asioiden hoitamisesta mukaan lukien työ- ja johtajasopimukset, työsuhteen päättämissopimukset, yhteistoimintamenettelyt, sosiaaliturva-asiat sekä palkitsemisjärjestelmiin ja henkilöverotukseen liittyvä neuvonta. Lisäksi Tiinalla on vahva osaaminen yritysjärjestelyihin, ulkoistuksiin ja tietosuoja-kysymyksiin liittyvästä työoikeudellisesta neuvonnasta.

Asianajaja Teea Kemppinen on myös Työoikeus-ryhmämme kokenut, työoikeuteen erikoistunut asiantuntija. Hänellä on useiden vuosien kokemus työ- ja virkasuhteisiin liittyvien asioiden hoitamisesta. Teealla on myös runsaasti kokemusta riitojen ratkaisusta ja oikeudenkäynneistä. Who's Who Legal 2015 on noteerannut Teean yhdeksi Suomen johtavista työoikeuden asiantuntijoista.

Asianajaja, varatuomari Mikko Luukkonen toimii Pankki- ja rahoitusalan -ryhmämme toisena vetäjänä. Hän on erikoistunut pankki- ja rahoitusalan juridiikkaan, yritysjärjestelyihin sekä yhtiö- ja kiinteistöoikeuteen. Mikko on saanut tunnustusta myös asianajopalveluja arvioivissa kansainvälisissä hakemistoissa yhtenä maamme johtavista asiantuntijoista pankki- ja rahoitusjuridiikan alalla.

Asianajaja, varatuomari Jarno Sulasalmi on toimistomme Riitojen ratkaisu –ryhmän kokenut asiantuntija. Hän on erikoistunut riitojen ratkaisuun, vaativiin oikeudenkäynteihin sekä välimiesmenettelyihin. Hänellä on laaja-alainen kokemus muun muassa tietosuojaan, tietoturvaloukkauksiin, yritysvakoiluun ja liikesalaisuuksiin liittyvistä toimeksiannoista sekä työ-, vahingonkorvaus-, vakuutus- ja kiinteistöoikeudellisista riidoista sekä rikosoikeudellisten asioiden hoitamisesta.