Bird & Bird on solminut yhteistyösopimuksen korealaisen Hwang Mok Park asianajotoimiston kanssa

27 helmikuuta 2014

Bird & Bird on ensimmäisenä suurena kansainvälisenä asianajotoimistona solminut yhteistyösopimuksen johtavan korealaisen asianajotoimiston kanssa. Yhteistyösopimus Soulissa pääkonttoriaan pitävän Hwang Mok Park toimiston kanssa on ainutlaatuinen avaus kansainväliselle asianajotoimistolle. Hwang Mok Parkilla on vahva jalansija ja erinomainen maine Korean markkinoilla. Tavoitteena on erityisesti keskittyä avustamaan asiakkaita toimialoilla, joilla Bird & Bird on kansainvälisesti tunnettu ja joissa teknologia sekä sääntely ohjaavat vahvasti toimialaa.

Bird & Birdillä on pitkään ollut toimistot Shanghaissa, Pekingissä, Hongkongissa ja Singaporessa ja kasvu Aasian ja Tyynenmeren alueella on erityisesti viime vuosina ollut nopeaa. Osana Bird & Birdin strategiaa ja asiakkaiden tarpeita, Bird & Bird on solminut monia yhteistyösopimuksia kyseisen alueen asianajotoimistoihin parantaakseen palvelutarjontaansa. Bird & Birdillä on yhteistyösopimuksia Korean lisäksi mm. Australiassa, Kiinassa ja Malesiassa.