Bird & Birdille merkittävä tunnustus innovatiivisena asianajotoimistona

10 lokakuuta 2014

Bird & Bird on voittanut vuoden 2014 Financial Times Innovative Lawyers palkintogaalassa sekä Most Innovative Law Firm in Client Service että Legal Innovator of the Year -kategoriat. Toimistomme Virtual General Counsel -konsepti voitti asiakaspalvelu-kategorian. Tuomarikommenttien mukaan Virtual General Counsel -konsepti on "esimerkki palvelusta, jonka voi ideoida ainoastaan digiaikana". Lontoon toimistomme osakas Joanne Wheeler palkittiin vuoden innovaattorina ja sai tunnustusta työstään erityisesti satelliittiteollisuuden parissa.

Lisäksi toimistomme sai toisen palkinnon Corporate Strategy –kategoriassa. Palkinnon perusteena oli uraauurtava työskentelymme sellaisilla toimialoilla, joilla teknologian kehittymisellä on huomattavan suuri merkitys.

Kokonaispisteissä kipusimme sijalle 13 maailman Top 50 innovatiivisimman asianajotoimistojen listalla.

FT Innovative Lawyers järjestetään yhteistyössä RSG Consultingin kanssa, jolla on vuosikymmenten kokemus juridiikan alan tutkimisesta ja analysoinnista. Tutkimusprosessi on intensiivinen ja sisältää haastatteluja suosittelijoiden ja muiden asiantuntijoiden kanssa sekä markkinatutkimuksen. Vuonna 2014 RSG:n tutkimusryhmä teki yli 500 haastattelua ennen lopullisten valintojen tekemistä.