Bird & Bird kymmenen parhaan joukossa ”World’s Best Outsourcing Advisors” listalla

02 kesäkuuta 2014

Maailmanlaajuinen ulkoistusprojektien parissa työskentelevien asiantuntijoiden ja yritysten yhdistys IAOP® julkisti kesäkuussa vuosittain hakemusten perusteella koottavat "The World's Best Outsourcing Advisors" ja "The Global Outsourcing 100" listaukset. Puolueettoman asiantuntijaraadin kokoamalle listalle valitaan maailman parhaat ulkoistusprojektien palveluntarjoajat ja neuvonantajat. Bird & Bird on valittu ”World’s Best Outsourcing Advisors” listalle jo useana vuonna, ja sijoittui jälleen kärkipäähän. IAOP®:n lista on kokonaisuudessaan luettavissa FORTUNE-lehden kesäkuun numerossa ja löytyy myös IAOP®:n internetsivuilta: http://www.IAOP.org

Kansainvälinen ulkoistusprojekteihin erikoistunut asiantuntijaryhmämme on avustanut asiakkaita jo yli 25 vuoden ajan monissa alan haastavimmissa ja innovatiivisimmissa ulkoistusprojekteissa. Tarjoamme ratkaisuja kaikissa ulkoistamisprojektin vaiheissa suunnitteluvaiheesta sopimuksen syntyyn.

Lisätietoja: Asianajaja, osakas Jesper Nevalainen, jesper.nevalainen@twobirds.com