Bird & Birdin asianajajia nimitetty Asianajajaliiton asiantuntijaryhmiin

11 lokakuuta 2013

Suomen Asianajajaliiton hallitus nimesi 27.9.2013 kokouksessaan asiantuntijaryhmät kaudelle 2013–2015. Neljä Asianajotoimisto Bird & Birdin asianajajaa on valittu asiantuntijaryhmiin.

Osakas Maisa Nikkola on valittu jäseneksi Asianajajaliiton työoikeuden asiantuntijaryhmään. Maisa vetää Bird & Birdin Helsingin toimiston Työoikeusryhmää ja on työoikeuden arvostettu asiantuntija. Osakas Mikko Rajala on valittu puheenjohtajaksi kiinteistö- ja rakentamisoikeuden asiantuntijaryhmään. Mikko toimii Bird & Birdin Riitojen ratkaisu –ryhmässä keskittyen kiinteistö- ja rakentamisoikeuteen, kaupallisten sopimusten riitojen ratkaisuun sekä välimiesmenettelyihin.

Senior counsel Antti Pulkkinen on nimitetty jäseneksi rikosprosessioikeuden asiantuntijaryhmään. Antti toimii Helsingin toimistomme Riitojen ratkaisu –ryhmässä ja hän on erikoistunut erityisesti talousrikosoikeudenkäynteihin. Lisäksi senior associate Teea Kemppinen on valittu jäseneksi ympäristöoikeuden asiantuntijaryhmään. Teea työskentelee Työoikeusryhmässämme ja on erikoistunut työoikeuden lisäksi ympäristöoikeuteen.

Klikkaa tästä katsoaksesi kaikki Asianajajaliiton asiantuntijaryhmät.