Bird & Bird avaa toimiston Dubaissa

14 marraskuuta 2013

Bird & Bird laajentaa toimintaansa Lähi-idässä avaamalla toimiston Dubaissa. Bird & Birdillä on ollut toimintaa Abu Dhabissa jo vuodesta 2011 lähtien. Nopeasti kasvaneeseen, Lähi-itään ja Pohjois-Afrikkaan keskittyneeseen asiantuntijaryhmään kuuluu yhteensä 13 lakimiestä. Ryhmä on saanut asiakkaikseen jo monia alojensa johtavia, kansainvälisiä yrityksiä Yhdistyneistä Arabiemiraattikunnista, Qatarista, Jordaniasta, Bahrainista ja Saudi-Arabiasta. Bird & Birdin tunnetuimpia asiakkaita alueella ovat muun muassa PepsiCo, Huawei sekä Qatarissa järjestettävien, vuoden 2022 jalkapallon MM-kisojen järjestelykomitea.

Ryhmä vahvistuu entisestään lähiaikoina, kun yritysjärjestelyihin erikoistunut osakkaamme Anders Nilsson siirtyy Tukholman toimistostamme Lähi-itään.

Lähi-itä on alueena tärkeä monille Bird & Birdin asiakkaista, ja Abu Dhabissa sekä Dubaissa sijaitsevat toimistomme ovat avainasemassa monille yrityksille näiden aloittaessa ja laajentaessa liiketoimintaansa alueella. Toimistojemme palvelut keskittyvät erityisesti lentoliikenteeseen, telekommunikaatio alaan, energia-alaan, terveydenhuoltoon, bio- ja lääketieteisiin, media-alaan, urheiluun, avaruus- ja puolustusteknologiaan sekä turvallisuusalaan.