Besøgende på twobirds.com, der er Bird & Bird’s website, vil opleve omfattende ændringer som følge af en større re-design af sitet.

Udover et nyt design der i højere grad anvender ”scrolling” og ”swiping”, er websitet et af de første websites for større internationale advokatfirmaer, der anvender ”responsive design”. Det betyder at websitet automatisk registrerer størrelsen på brugerens skærm og tilpasser visningen af indhold tilpasset skærmen, og sikre dermed at al indhold kan vises på alle typer af  smartphones, tablets og computerskærme.

Websitet er tilgængelig på 9 forskellige sprog – dansk, engelsk, finsk, fransk, italiensk, polsk, spansk, svensk og tysk, og besøgende vil opleve et hurtigere website med simpel navigation – fx opdeling af vores ekspertiser på ”fagområder” og ”brancher”. En forbedret søgefunktion gør det muligt for besøgende let og hurtigt at finde de oplysninger de leder efter, og ”kontakt os” funktionaliteten anvender geo-location for at kunne levere relevante kontaktoplysninger indenfor firmaet, og for hver advokat er e-mail adresse, telefonnr. og v-card tilgængelig via ét klik. Yderligere forbedringer inkludere bl.a. bedre nyheds- og eventsoversigt og karriere sider.

Vi er altid interesseret i at høre din mening om vores ændringer og forslag til forbedringer via vores e-mail websiteteam@twobirds.com.