Vind et hus eller en kærlighedsfugl!

13 december 2013

2013 har været et begivenhedsrigt år for os. Efter længere tids tilløb fusionerede vi pr. 1. maj 2013 med Bird & Bird og blev fra den ene dag til den anden en del af en stor international organisation med flere end 2.000 kollegaer fordelt på 25 kontorer i Europa, Asien og Mellemøsten.

Vi kæmper stadig selv lidt med at få hovederne omkring omfanget af de mange fordele, vi nu kan lægge oven i de gamle. Det gør vores klienter nok også, tænker vi. For at hjælpe alle med forståelsen, har vi derfor udviklet en lille Bird & Bird quiz.

Valgfrie præmier

Hvis du vinder, kan du vælge mellem et hus eller et Love Bird kit. Huset er et Copper Songbird Deluxe Bird House. Det er en stilfuld sekskantet konstruktion med et solidt kobbertag. Vores Love Bird kit består af en flaske Absolut Vodka, en flaske Mount Gay Extra Old Rum, en hjemmegjort sur/sød-mixtur og en flaske grenadine.

Sådan laver du en kærlighedsfugl: 1,5 del vodka, 2 dele sur-sød mix,  ½ del grenadine og et stænk rom. Hæld vodka, sur-sød mix, mørk rom og grenadine op i et ”old-fashioned” glas fyldt med knust is. Pynt med et syltet kirsebær og servér.

Sådan gør du

Send dine svar i en e-mail til denmark@twobirds.com. I emnefeltet skal du skrive ”Quiz”. Der er kun ét og samme svar på alle 5 spørgsmål:

1. Hvad er navnet på det eneste internationale advokatfirma i Danmark?

2. Hvilket europæisk advokatfirma med klienter i mere end 118 lande har mere end 1.200 advokater, heraf ca. 160 it-advokater?

3. Hvad er navnet på det advokatfirma, der er vokset mere end noget andet internationalt advokatfirma i de seneste 20 år?

4. Hvilket advokatfirma anvendes af 66% af ejerne af de mest velkendte varemærker i verden?

5. Hvad er navnet på det advokatfirma, der er rangeret som det førende advokatfirma i Europa og blandt de 5 bedste i verden af Chambers, Legal 500 og Who's Who inden for it og telekommunikation, og som er blevet kåret som ”European Patent Law Firm of the year” 4 år i træk?

Der bliver trukket 3 vindere, som alle får direkte besked.

Konkurrencen afholdes af Bird & Bird Advokatpartnerselskab, Kalkbrænderiløbskaj 4, 2100 København Ø, Cvr. nr. 35144501.

Konkurrencen løber i perioden 13. december 2013 til 31. december 2013. Præmierne består af enten et Love Bird kit (flaske Absolut Vodka, en flaske Mount Gay Extra Old Rum, en hjemmegjort sur/sød-mixtur og en flaske grenadine) eller et Copper Songbird Deluxe Bird House (fuglehus), som vinderne kan vælge imellem.

Medarbejdere i Bird & Bird Advokatpartnerselskab kan ikke deltage.

Den totale præmieværdi udgør ca. DKK 1.950. Præmierne kan ikke omveksles til kontanter.

Der bliver trukket 3 vindere, som alle får direkte besked, og præmien sendes til vinderne forudsat at vinderne har angivet en adresse i Danmark. Vinderne får besked senest den 17. januar 2014.

Udtrækning af vinderne foregår gennem tilfældig lodtrækning bland de korrekte svar. Gevinstchancen i lodtrækningen, afhænger af antallet af indkomne korrekte svar.